دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید آوا بهرام به نام باورم کن

دانلود آهنگ جدید آوا بهرام به نام باورم کن

Download New Song By Ava Bahram Called Bavaram Kon

دانلود آهنگ جدید آوا بهرام به نام باورم کن

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید ...

دانلود آهنگ جدید آوا بهرام به نام باورم کن

متن آهنگ جدید آوا بهرام به نام باورم کن

منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم
نمیخوام شاهد اون روزی باشم ، که تو هرچی بگی چیزی نفهمم
منو اونقد درگیر خودت کن ، که کارم گیر این دنیا نباشه
همین امروز و رویایی کن از عشق دانلود آهنگ ، که کابوسی مث فردا نباشه
منو از خستگی از درد از بغض ف منو از غصه از دلشوره کم کن
در اون حد ظرفیت دارم که پُر شم ، پُرم شوخی ندارم باورم کن
منو از خستگی از درد از بغض ف منو از غصه از دلشوره کم کن
در اون حد ظرفیت دارم که پُر شم ، پُرم شوخی ندارم باورم کن
♫♫♫♫
اگه فرصت به ما رو کرده با عشق ، قراره بشکنه قفل عذابا
درو وا کن سمت من که ، به عشقت چشمه میبینم سرابُ
چنان گیج توئه فکرم که گاهی دانلود آهنگ جدید ، نمیفهمم کجای این زمینم
زمان دور خودش میچرخه و من فقط تصویری از تورو میبینم
منو از خستگی از درد از بغض ف منو از غصه از دلشوره کم کن
در اون حد ظرفیت دارم که پُر شم ، پُرم شوخی ندارم باورم کن
منو از خستگی از درد از بغض ف منو از غصه از دلشوره کم کن
در اون حد ظرفیت دارم که پُر شم ، پُرم شوخی ندارم باورم کن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.