دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید امیر راد به نام لب دریا

دانلود آهنگ جدید امیر راد به نام لب دریا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Amir Raad Called Labe Darya

دانلود آهنگ جدید امیر راد به نام لب دریا

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید امیر راد به نام لب دریا

متن آهنگ امیر راد به نام لب دریا

تو یه رویایی که واقعیت داری موجه آرامش رو سمت من میاری
تو همونی که خدا منو دستش دانلود آهنگ داده واسه من آغوشت تو دله آزاده
من با لب دریا آرومه آرومم عاشق ترم میشم پیشه تو خانومم
موهاتو وا کن تا آب از سرم رد شه با هر کی غیر از تو احساسه من بد شه
آرامشه دریا زیبا و آرومه طوفانه احساسی ای دیوونه
دریای من باشی دنیای تو میشم من یک آهنگ جدید امیر راد جزیره تو چشمای تو میشم
من با لب دریا آرومه آرومم عاشق ترم میشم پیشه تو خانومم
موهاتو وا کن تا آب از سرم رد شه با هر کی غیر از تو احساسه من بد شه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.