دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

یاسر دادخواه - میمونم من با تو

دانلود آهنگ جدید یاسر دادخواه به نام میمونم من با تو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Yaser Dadkhah Called Mimonam Man Ba To With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین یاسر دادخواه به نام میمونم من با تو

یاسر دادخواه - میمونم من با تو

جهت دانلود و پخش این ترانه از یاسر دادخواه به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید یاسر دادخواه به نام میمونم من با تو

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید یاسر دادخواه به نام میمونم من با تو

نفسم به عشق تو گیره
عشق تو خیلی نفس گیره
بهترین احساس دنیایی
آروم میشم وقتی اینجایی
خیلی خوبم با تو
می بینم چشماتو
می گیرم دستاتو
می خوام باشم باتو
دوسدارم دنیاتو
عاشقم می مونم من با تو
دوسدارم بگیرم دستاتو
رویامو میسازم با تو من
دوسدارم دنیاتو
احساسی که با تو من دارم
هیچوقت تو زندگیم نداشتم
جادوی عشق تو با قلبم
شده حالی که یه عمر دوسداشتم
خیلی خوبم با تو
می بینم چشماتو
می گیرم دستاتو
می خوام باشم باتو
دوسدارم دنیاتو
عاشقم می مونم من با تو
دوسدارم بگیرم دستاتو
رویامو میسازم با تو من
دوسدارم دنیاتو

دانلود آهنگ میمونم من با تو با کیفیت 128 و 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.