دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

مرتضی اشرفی - باشه برو

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام باشه برو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Morteza Ashrafi Called Bashe Boro With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین مرتضی اشرفی به نام باشه برو

مرتضی اشرفی - باشه برو

جهت دانلود و پخش این ترانه از مرتضی اشرفی به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام باشه برو

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام باشه برو

باشه برو من سد راهت نمیشم
باشه قبوله مانع کارت نمیشه
دیگه نگو میمونی با من همیشه
این رابطه بدون خواستن نمیشه
باشه برو بزار پامون به تنهایی وا شه
همه قصه های دنیا تو دلم جا شه
باشه وقتی عاشقی میاد جدایی همراشه
میدونم قصه منو و تو دیگه آخراشه
چیزی نگو فرکمون از هم بپاشه
من میخوام جوری بری
ک پشت سرم حرف نباشه
باشه برو نه دیگه درکت نکردم
منی ک کارات رو دیدم
ولی باز ترکت نکردم
باشه برو بزار پامون به تنهایی وا شه
همه قصه های دنیا تو دلم جا شه
باشه وقتی عاشقی میاد جدایی همراشه
میدونم قصه منو و تو دیگه آخراشه

دانلود آهنگ باشه برو با کیفیت 128 و 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.