دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

شایان اشراقی - برو

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام برو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Shayan Eshraghi Called Boro With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین شایان اشراقی به نام برو

شایان اشراقی - برو

جهت دانلود و پخش این ترانه از شایان اشراقی به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام برو

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید شایان اشراقی به نام برو

گفتی بد بد دردی ام
با تو دچاره بدبختی ام
گفتم اگه سردرگمی
یادت بره هر حرفی ام
قولایی که دادی اصلا یادت نباشه
زندگی بدیه این روزام خراب شه
من دارم میرم دعا کن شاید بمیرم
جواب دعاهامو شاید یه بار بگیرم
نیا بازم پیشم تا زخم بزنی بری
برو فراموشم کن با هر سرو سری دیگه
برو دیگه مث من پیدا نمی شه برات
زیادی خندیدم زیاد دادم بهاتو
ادا در نیار که گریه هاتو می شناسم
مگه نرفتی خوشبخت شی خوشبختی براتو
اونکه منو خورد کردو رفت
هیچ جوره از من نیست
بی خودی برگشتی
نیا راه برگشت نیست
بین ما دیواره تو زدی این دیوارو
پشت دیوار بیماره راحت بزار بیمارو
آره دارم میرم دعا کن شاید بمیرم
جواب دعاهامو شاید یه بار بگیرم
نیا بازم پیشم تا زخم بزنی بری
برو فراموشم کن با هر سرو سری دیگه
برو دیگه مث من پیدا نمی شه برات
زیادی خندیدم زیاد دادم بهاتو
ادا در نیار که گریه هاتو می شناسم
مگه نرفتی خوشبخت شی خوشبختی براتو

دانلود آهنگ برو با کیفیت 128 و 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.