دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

سهراب بهراد - رفتم

دانلود آهنگ جدید سهراب بهراد به نام رفتم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Sohrab Behrad Called Raftam With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین سهراب بهراد به نام رفتم

سهراب بهراد - رفتم

جهت دانلود و پخش این ترانه از سهراب بهراد به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید سهراب بهراد به نام رفتم

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید سهراب بهراد به نام رفتم

رفتم من دیگه رفتم از کنار تو
رفتم یکی دیگه با منه بجای تو
گفته بودم بین ما آینده ای نیست
عشق پاینده ای نیست
یه روزی میاد که ما باید جداشیم
بهتره دلخوش به یک رویا نباشیم
رفتم ، مثل یه غریبه از کنار تو
رفتم ، سر رسیده پاییزه بهار تو
گفته بودم با تو از دیدار اول
با تو نیستم تا به اخر
ما نباید دل ببندیم به هم
این محاله ما نمی شیم مال هم
خداحافظ تورو ای یار
عاشقم باش برای اخرین بار
که من رفتم به جایی که
نداره نشونی از تو روی دیوار
کنار من نمی شینی من میرم
جایی که هر گز نمی بینی
وقتی دادی دست دوستی
یه روزی باید می رفتم میدونستی
عشق تو نیست در سر من
گم نمی شی لا به لای دفتر من
رسید روزی که جداشیم
بهتره یه یار دیگه باشیم
رفتم مثل یه ستاره از شبای تو
رفتم یکی دیگه با منه بجای تو
گفته بودم با تو از دیدار اول
با تو نیستم تا به اخر
ما نباید دل ببندیم به هم
این محاله ما نمی شیم مال هم

دانلود آهنگ رفتم با کیفیت 128 و 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.