دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود موزیک ویدیو جدید میلاد بابایی به نام حال هردومون

دانلود موزیک ویدیو جدید میلاد بابایی به نام حال هردومون با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Music Video By Milad Babaei Called Hale Har Domoon

دانلود موزیک ویدیو جدید میلاد بابایی به نام حال هردومون

جهت دانلود موزیک ویدیو به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود موزیک ویدیو جدید میلاد بابایی به نام حال هردومون

متن آهنگ میلاد بابایی به نام حال هردومون

عشق اول منی تک تنهایه توام
از نگاه اولت پیره چشمایه تو ام
شاید این دانلود موزیک ویدیو قاصدک ها که بهارو بلدن
سر راه زندگیت به منم سری زدن
تو دلت برای من جایه زندگی بزار
این همه شکایتو پایه بچگیم بزار
تو دلت برای من جایه زندگی بزار
این همه شکایتو پایه بچگیم بزار
با بهار قدمات همه جا هم سفرم
دست گرمتو بکش رو زمستون سرم
حال من خوبه ولی با تو خیلی بهترم
حتی با سایه تو دل شهرو میبرم
دل شهرو میبرم دل شهرو دانلود موزیک ویدیو جدید میبرم
تو دلت برای من جایه زندگی بزار
این همه شکایتو پایه بچگیم بزار
تو دلت برای من جایه زندگی بزار
این همه شکایتو پایه بچگیم بزار
تو دلت برای من جایه زندگی بزار
این همه شکایتو پایه بچگیم بزار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.