دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

پارسا چیلیک و فواد چیلیک - ماه عسل

دانلود آهنگ جدید پارسا چیلیک و فواد چیلیک به نام ماه عسل با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Parsa Chilick And Foad Chilick Called Mah Asal With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین پارسا چیلیک و فواد چیلیک به نام ماه عسل

جهت دانلود و پخش این ترانه از پارسا چیلیک و فواد چیلیک به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ ماه عسل با صدای پارسا چیلیک و فواد چیلیک

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید پارسا چیلیک و آهنگ جدید فواد چیلیک به نام ماه عسل

یکی صدام میزنه دائم نگام می کنه
برای برگشتنم درارو وا می کنه
من روبروم دوره دست چپم سوره بالا سرم نوره
صداش بهم نزدیک انگار چندساله دلم ازش دوره
صدای اذان توی شهر
دوباره علی پشت در
جوونا همه صف به صف
یه مشت عاشقو کلی حرف
تو بودی و خطا کردم سپیدی من گنا کردم
تا برگشتم تورو دیدم واسه یکبار حیا کردم
بازم درهارو وا کردی دوباره تو صدام کردی
خودت گفتی بیا با من خودت دستاتو وا کردی
کسی نمیدونه جز خودت از اون مادری
که واسه پر کردن سفرش زدش هر دری
یه مرد دست خالی که یه ساله تو سفرش
نبوده جز حلالو حلالو درد کهنش
یه بغض که یه ساله از خجالتش باهاشه
تو گردنش همیشه ذکر حسین باهاشه
صدای اذان توی شهر
دوباره علی پشت در
جوونا همه صف به صف
یه مشت عاشقو کلی حرف
تو بودی و خطا کردم سپیدی من گناه کردم
تا برگشتم تورو دیدم واسه یکبار حیا کردم
بازم درهارو وا کردی دوباره تو صدام کردی
خودت گفتی بیا با من خودت دستاتو وا کردی

دانلود آهنگ ماه عسل با کیفیت 128 و 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.