دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

محمدرضا گلزار - دلم شکست

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام دلم شکست با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Mohammadreza Golzar Called Delam Shekast With Direct Link And High Quality

دانلود موزیک فوق العاده زیبا و دلنشین محمدرضا گلزار به نام دلم شکست

محمدرضا گلزار - دلم شکست

جهت دانلود و پخش این ترانه از محمدرضا گلزار به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام دلم شکست

متن شعر ترانه تکست آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام دلم شکست

پیشم که نیستی وقت نمیگذره
غم و غصه تو قلبم از همیشه بیشتره
زل می زنم به چشمات وقتی که باشی
حتی پلک نمی زنم که بیشتر ببینمت
دلم شکست از این همه بی تفاوتی
جات تو قلب خستمه با اینکه بی وفا شدی
چرا تو هم مثه همه آدم بدا شدی
حالا که رفتنی شدی برو جا بزار منو
وقتی ترکم می کنی فقط وا بزار درو
شاید یه روزی رد شدی از اینجا دیدی حالمو
دلی که دچارت میشه زیر پات مچاله می شه
نمیخواد عاشقت بمونه ولی دیگه راه چاره نیست
چرا یه بار تا همیشه دلت گرفتار ما نمی شه
من تو فکر تو، تو فکر تویه کس دیگه آخه اینکه عادلانه نیست
دلم شکست از این همه بی تفاوتی
جات تو قلب خستمه با اینکه بی وفا شدی
چرا تو هم مثه همه آدم بدا شدی
حالا که رفتنی شدی برو جا بزار منو
وقتی ترکم می کنی فقط وا بزار درو
شاید یه روزی رد شدی از اینجا دیدی حالمو

دانلود آهنگ دلم شکست با کیفیت 128 و 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.