دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

ریمیکس بلک کتس - سخته

دانلود ریمیکس آهنگ بلک کتس به نام سخته با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Remix By Black Cats Called Sakhteh With Direct Link And High Quality

دانلود ریمیکس فوق العاده زیبا و دلنشین بلک کتس به نام سخته

ریمیکس بلک کتس - سخته

جهت دانلود و پخش این ترانه از بلک کتس به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

دانلود ریمیکس آهنگ سخته با صدای بلک کتس

متن شعر ترانه تکست ریمیکس جدید بلک کتس به نام سخته

خدا میدونه چی به من گذشته دلم از همه از خودم شکسته
هرچی که بوده پاشیده از هم
مثل ِ یه بغض ِ درهم شکسته
خودم درارو بستم و رفتم تو خواستی اما من برنگشتم
نفس کشیدم با نفس ی تو
مکن سنگ نبودم آخه شکستم
سخته …
دلتنگی سخته
قد ِ یه سال برام یه لحظه
تلخه …
تنهایی تلخه
بی کسی بدترین درده
بسه …
خودخوری بسه
تا که شب و روز تنم بلرزه
عشقت …
در حد ی خرفه
بودنت با من یه عادت ِ محض ِ
تو بیداری چقدر کابوس دیدم
نمیتونی بفهمی چی کشیدم
باید بتونم تنها بمونم اصلا مهم نیست رو به جنونم
اون همه عمرم و واسه تو مردم و
تو نفهمیدی شکستی غرورم و
بغضم و میشکنم واسه همیشه این رابطه مرده درست نمیشه
اون همه عمرم و واسه تو مردم و
تو نفهمیدی دود کردی حسم و
سخته …
دلتنگی سخته
قد ِ یه سال برام یه لحظه
تلخه …
تنهایی تلخه
بی کسی بدترین درده
بسه …
خودخوری بسه
تا که شب و روز تنم بلرزه
عشقت …
در حد ی خرفه
بودنت با من یه عادت ِ محض ِ
تو بیداری چقدر کابوس دیدم
نمیتونی بفهمی چی کشیدم

دانلود ریمیکس آهنگ سخته با کیفیت 128 و 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.