دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ یار قدیمی با صدای مسعود صادقلو و مسعود جهانی

دانلود آهنگ یار قدیمی با صدای مسعود صادقلو و مسعود جهانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Masoud Sadeghloo And Masoud Jahani Called Yare Ghadimi

دانلود آهنگ یار قدیمی با صدای مسعود صادقلو و مسعود جهانی

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ یار قدیمی با صدای مسعود صادقلو و مسعود جهانی

متن آهنگ مسعود صادقلو و مسعود جهانی به نام یار قدیمی

می دونی این دیوونه کیه روبه روت اونی که عشقت شده همه آرزوش
می فهمی زندگیم دانلود آهنگ جدید مسعود جهانی وابستس به تو همه جا جار بزن عشق منی تو
من همون یار قدیمی همون عشق صمیمی همونی که می مونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمام دنیامی همون همنفس من
من همون یار قدیمی همون عشق صمیمی همونی که می مونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمام دنیامی همون همنفس من
منو ببین منو بشناس منو حسم کن منو آهنگ جدید مسعود صادقلو ببین منو لمس کن آره درکم کن
من همون یار قدیمی همون عشق صمیمی همونی که می مونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمام دنیامی همون همنفس من
من همون یار قدیمی همون عشق صمیمی همونی که می مونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمام دنیامی همون همنفس من
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.